Nyslingade Frida!



Hej bloggen!

Gissa vem som sitter vid datorn just nu och skiner som solen i Karlstá? *trummor* - Jo, Frida Lindberg! Den nyslingade Frida (eller ja, jag slingade ju det idag, men inte nyss, hehe)! Jag blev väldigt nöjd.
Men tyvärr så fick jag inga bra bilder. Dem syns nämligen inte så bra på fotona. Men jag fick en någorlunda bra bild som jag tänkte lägga ut (dock fick jag kladda lite, vilket ni kommer att se)....


Nå, vad tycker ni? :)

Själv är jag nöjd. Och jag träffade Julia nu på kvällen, och hon tyckte att det blev väldigt fint. Så jag lyckades ju i alla fall! (:
När mamma hade slingat färdigt håret på mej så fixade jag mej lite snabbt för mamma och pappa hade en överraskning till mej och lillebror. Gud vad det var spännande. Och det visade sej att vara IKEA. Vi har typ inte vart där på tusen år känns det som, så det passade alldeles perfekt. Jag hittade självklart en himla massa saker som man bara ville köpa. Men plånboken räcker inte till riktigt. Men jag fick i alla fall en handkräm och några meter superhäftigt tyg som mamma och jag kanske ska göra till en tavla som vi sedan hänger på min gråa fondvägg. Låter snygg, va? (; Ska försöka att visa tyget i morgon.

Imorgon kommer det bli väldigt glest med uppdateringar (just like today), för imorgon ska pappa och jag nämligen till Danmark igen. Jag vet att det inte var längesedan, men jag är så snäll och följer med min snälla pappa dit. Om jag har tur så kanske vi kan köra inom Väla i morgon också, hihi! (:

Nej, jag ska upp tidigt i morgon, så det börjar bli dax för sängen.
Älskar er! :D

Kommentarer
Postat av: Isabell

Det blev jätte snyggt ju (: <33

2008-08-03 @ 22:38:35
Postat av: Kristin

vad fint det blev! ;D

2008-08-04 @ 11:40:29
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/
Postat av: Elly

Åååh. det blev ju hur snyggt som helst! :D

2008-08-04 @ 12:43:43
URL: http://ellys.devote.se
Postat av: Nathalie

Jätte fint ! <3

2008-08-04 @ 21:23:35
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefint!!!! =)

2008-08-04 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0