Shoppingdag & dagens inköp



Hej bloggen!

Idag har det vart en shoppingdag, vilket ni kanske förstår när mormor är med. Hehe. Hon är för snäll hon. (=
Jag hoppade på bussen klockan tio över nio och där satt mormor på bussen och väntade på mej. Sedan när vi kom in till stan så gick vi till Cityhuset (dem öppnar tidigare än de andra affärerna) och handlade lite och sedan gick vi till flaggen/Ica och köpte en varsin kaka. Sedan blev det shopping för hela slanten.
Sedan kom morfar och hämtade oss på torget vid tvåtiden och då körde vi till CityGross och handlade lite. Där köpte jag ett nummer av CHIC. Sedan var det time för hemfärd och då målade jag naglarna. Jag skulle göra fransk manikyr. Den ser väldigt fin ut på långt håll, men inte på nära håll kan jag meddela. Jag är inte alls bra på det.
Efter ett tag så körde jag och familjen till Harrys och tog oss en varsin dricka och satt där och bara njöt av livet. Riktigt mysigt nere vid vattnet. Sedan blev det CityGross för mej igen, fast denna gången med familjen. När vi kom hem så städade jag rummet och satte på datornoch kollade igenom alla 18 bloggar som jag följer här på nätet. Riktigt roligt, men lite jobbigt att sitta och läsa igenom 18 hela bloggar. Hehe....
Efter en stund (när jag precis hade hunnit klart), så blev det mat-time. Och nu sitter jag här efter maten, mätt och belåten.
Och nu tänkte jag lägga in dagens inköp. Här kommer dem:

   
 


Tubtopp: Vero Moda 129,95:-
Stickad kofta: Vero Moda 159,95:-
Tee: Lindex nu 39,50:- förut 149:-
Tidning: CHIC/CityGross 25:-
Blomma: Hemtex nu 14,50 förut 29:-
Coverstick: Cityhuset/Paris Memories 30:-
Showergel: Parelle/Roger&Galliet nu 30:- förut 109:-

Vad tycker ni om dagens inköp? Själv är jag jättenöjd.

Puss & många kramar!

/ Frida

Kommentarer
Postat av: ina

japp, det är alltid roligt komma hem med en massa nya saker som kläder t ex. om jag hade en sådan mormor!

hör du, hur går din bloggklocka egentligen? tittade på den och tänkte: är det verkligen så sent?! haha! ha en skön kväll! jag hade inte tid tyvärr med min blogg tidigare, jag jobbar på helgerna, semester är slut:( ses!

2008-08-02 @ 21:43:00
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kul med shopping :D

2008-08-02 @ 23:57:17
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0