Söta öronhängen




Dessa söta öronhängerna kan du klicka hem från KyssJohanna.
Visst är dem söta? Jag gillar dem i alla fall. Problemet är bara det att jag inte har hål i öronen. Varför(?) kanske ni undrar då!?
 Jo;
Vi och min läkare tror at jag inte tåler det. Utan att jag lätt kommer få exem m.m. då. Så vi vågar inte testa. Jag har ju lite exem på vissa ställen. Men när jag smörjer mej så finns inte dem problemen. Och jag vill verkligen inte chansa. Man vet ju inte om dem växer igen sen heller ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hålen växer alltid igen om du inte bär öronhängen på flera månader ! för vissa växer dom igen skitsnabb andra inte så snabbt ;)

2008-08-16 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0