Titta på film i sängen och ny klocka



Hejhej bloggen!

Dagen idag har vart bra. Jag har vart en himla massa med lillebror och suttit vid datorn. Det är nog det jag har gjort i stortsätt.
Jag och resten av familjen var i Asarums lampaffär för att titta på två lampor till lillebror. Och det hittade vi. Men så hittade jag även en väggklocka som jag letat efter så länge. Så jag fick den av mamma och pappa. Himla häftig tycker jag att den var.
Som sagt, en riktigt dag med lillebror blev det idag. En himla massa lek, musik och skratt. Ja, en perfekt dag, helt enkelt. Jätteroligt har det vart.


Klockan som jag fick idag.

Den var väldigt billig faktiskt. Endast 98:- och det var inte på rea. Så det var ett riktigt klipp.


Nu hade jag tänkt att bädda ner mej i sängen och slå på en film. Jag vet inte om jag kommer att titta på hela, tror inte det. Jag ska ju upp tidigt i morgon för mormor och jag ska ju till stan. Roligt! Hoppas att det blir en hel del shopping. Behöver ett nytt coverstick blandannat.
Så detta blir dagens sista inlägg. Får se om jag hinner att lägga in dagens outfit imorgon innan jag sticker. Får  hoppas på det va?!

Puss & kram på er och sov så sött så hörs vi imorgon igen! =)

Kommentarer
Postat av: ina

du sover sött redan tro jag. dagen var faktiskt inte dålig alls, det finns massor att göra om man vill, men det är skönt att slappa också och det gjorde jag, tom somna i hammocken. så nu är man pigg. synd att du inte kan höra låten jag har lagt ut. men tycker du om Christina då kan du lyssna på den imorrn. kram! det var verkligen en fin klocka och sååå billigt?!

2008-08-01 @ 23:51:33
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2008-08-02 @ 09:44:42
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Elly

sv:tack!



vilken grym klocka : )

2008-08-02 @ 13:11:10
URL: http://ellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0