Uppdatering


Hej & superförlåt för en dålig uppdatering!

Jag kom ju inte med så bra info igår, så jag kan skriva det idag istället då ju. Jag orkade inte blogga igår sedan när jag kom hem. Jag var otroligt trött. Men såhär var gårdagen i alla fall:
Jag var först bara med Kristin och vi cyklade till donken och åt lite. Jag tog en glass, och hon tog en burgare. Sedan cyklade vi hem till mej igen och kollade runt lite på olika bloggar, bilddagböcker m.m. Och efter det skulle hon hem och äta och så satte jag mej lite vid datorn och snackade med folk. Vi sex eller sju tror jag den var så cyklade jag, Jessica och Kristin en lång runda (då hände det mycket pinsamt, roligt och dåligt. Men jag ska nog inte ta upp allting här på bloggen. En del saker får vi minsann hålla för oss själva, right?). Och jag råkade ramla med cykeln på grusplan och hamnade med höften först (jag tänker heller inte berätta hur jag kunde ramla, för det är våran hemlis, haha!). Och det gjorde otroligt ont. Jag skrapade upp lite på höften och fick två blåmärken på högra benet (som just nu är röd-rosa) och så hände det någonting med min handled så jag hade jätteont igår kväll sedan. Men idag är det lite bättre.

Så, det var nog det som var värt att berätta. Det blev tyvärr ingen fotografering igår. Vi kände inte riktigt för det sedan.

Nu ska jag strax cykla till Kristin och kolla på film hos henne. Vi ska se filmen som heter "Nära och kära". Någon som har sett den? - Är den bra?

Puss & kram på er! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0