Dagens inköp



Dagens inköps lista & bilder:

image164


♥   Trosor från Family House - 10:-
♥   Bok från Bokia - 49:-
♥   Rengöringslotion från Apoteket - 40:-
♥   Ansiktsvatten från Apoteket - 48.50:- (har jag för mej)
♥   Mjukgörande fuktkräm från Apoteket - 38.50:-

Vad tycks?

De hade även foudation och mascara och sånna saker som tydligen nästan alla tåler. Det var väldigt få som inte tålde det. Plus att den är billigare än CLONIOUQE eller vad det var dem tipsade om i sminkaffärgen på flaggen. (tror jag att den är i alla fall, för jag såg inte priset. Men jag tror inte att den kostar 260:- på apoteket) Så jag tror att jag ska titta på den i stan i morgon när jag ska in där. Jag ska prata med mamma och fråga om jag får testa det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0