Dåligt samvete



Asså tusen förlåt till alla som läser min blogg och tycker det är roligt.
Jag har verkligen vart dålig på att blogga denna veckan..Men mina dagar har vart fullspäckade. Jag hoppas verkligen att ni förstår mej och fortsätter och läsa min blogg ändå. Då vore jag väldigt tacksam.


Annars har det gått bra denna veckan.

Jag var i stan med mamma i dag efter skolan...Ska lägga in dagens inköp (fast jag fick iofs allt av henne, men det vet ni ju nu då ju ;) )  
Rästen utav kvällen ska jag bara slappa, I think. Jag ska sitta vid datorn, äta glass, ligga och läsa, kolla på TV och duscha. Sedan får vi se om det blir någonting mer.
I alla fall i morgon så ska jag till stan med Fanny. Jessica och Kristin kanske skulle med. Jessica ville i alla fall. Jag pratade nämligen med henne efter gymnastiken i dag. Vi har ju gymnastik på stenbacka på fredagar. Så jag frågade henne och hon ville. Jag bad henne också att fråga Kristin. (:
Nu ska det komma in en dagens inköps bild allihopa! So lets waiting for it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0