Förlåt


... förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag var i kristianstad med familjen på kvällen. Vi kollade på mobil till pappa och var inne på skopunkten. Fanns många fina skor där. Men jag vet redan vilka jag vill ha. Jag har hittat ett par lacoste i stan som jag tycker är supersnygga. 899:- krostar dem. VILL HA DEM!
I alla fall så var vi på coca cola cupen idag. Det gick väl sådär. Men jag är väldigt nöjd med min insats. Vi vann första matchen mot Klockeback 6c med 3-1. De andra förlorade vi. I alla fall så tycker jag det var kul. Träffade Saga, Emmy och Ella där. Bland annat. Och sedan Linnéa från Mörrum. :) Nu ska jag läsa.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: kristin&jessica

hur ser lacosten ut? kram k.b

2008-02-13 @ 18:52:50
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0