Godmorgon



Godmorgon allihopa! (för er som är uppstigna ^ )

Jag vaknade tjugo i nio idag. Trots att jag var väldigt trött igår och jag gick ju trots allt upp halv sex då. Jag pratade lite med mormor i telefon när jag hade gått upp. Mamma pratade med henne innan mej. Sedan så satte jag mej lite i soffan och pratade lite med mamma. Efter det gjorde jag lite frukost. Idag bestod den av en skål med hallonkräm och mjölk (:  Mumsfillibibblan! Haha. Farfar kom nyss innanför dörren här och lämnade tillbaka mina nycklar som han hade lämnat igår. Eftersom att min lillebror var hos han och farmor igår - och om dem behövde hämta någonting så fick dem låna mina nycklar och ha hemma hos sej oså.
Okej. Detta blev ett rätt långt blogginlägg trots att det  bara är morgon.

Jag skulle vilja kommentera en grej till er läsare;
Ni har blivit bättre på att kommentera men jag tycker fortfarande att det ska bli mer kommentarer på mer grejer. Skriva vad ni tycker är bra med bloggen ibland kanske!? Visst kanske inte den kommentaren tillhör alla inlägg som jag skriver. Men nu har ni/du chansen! Försök att skriva vad ni tycker om min blogg och om det är någonting jag ska ändra på eller om det är någonting som jag kan lägga till eller ta bort. Så i stort sätt; precis vad du tycker att denna bloggen ska ha!  
Så lycka till!

Nu ska jag göra mej i ordning och sedan så ska jag fixa diskmaskinen till mamsen och papsen. Lovade det igår, faktiskt ;] *tradigt*

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0