Haha, godnatt!



Ja, det blev ju mycket bloggande idag. Haha.
Frida och jag har kollat på Lets Dance nu. Vi tyckte det var rätt par som åkte ut, faktiskt. De var inte speciellt duktiga, precis. Själva hejar vi på Danny, som ni kanske förstår. Jag tror de flesta unga tjejerna gör det. Eftersom alla tycker ju typ att han är het oså...
Vi ska snart krypa ner i sängarna på mitt rum med en massa tända ljus och läsa ett bra tag! Uhhh, I love it. Jag har ju blivit ett riktigt läsmonster. Just nu håller jag på att läsa en bok som heter: Han är närmare än du tror.....FÖRFÖLJAREN! Haha. Låter lite skumt. Och den är SKUM!  Den är lite vuxet skriven i bland. Men det kommer jag på efter hand sedan vad de menar och så. Man behöver inte tänka så mycket ändå.
Vi har haft jättemysigt i kväll. Vi har massa tända ljus i storarummet och TV:n är på och datorerna. En brasa i kaminen. Godis överallt. Och mamma ligger i soffan och löser korsord.
I skolan i dag gick det bara bra. Jag tror att jag kommer och ha alla rätt på läxprovet faktiskt. Jag har ju haft det rätt mycket den senaste tiden. Sedan så har jag ju pluggat väldigt mycket de senaste veckorna också. Det är bra, tycker jag. Då kanske jag kan få bra betyg sedan. Jag tycker att grunden måste man kunna för att kunna gå vidare till det andra sedan!
Nu säger jag godnatt för i dag. I morgon skulle jag nog till stan då!
Ciao  -  Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0