HJÄLP



Nu har jag hunnit en del på denna stunden....Just nu kollar jag på HJÄLP, innan kollade jag på Lets Dance och så har jag vikt tvätt och så har jag ätit, lagat mat och en del andra småsaker också.
Jag ska snart gå och sova för jag är ganska trött.

I morgon ska jag till stan med mormor. Jag ska se om jag kan hitta en slinga till håret som jag vet precis vart jag ska sätta den. Antingen en väldigt mörkbrun eller en svar. Jag tror det blir finast med mörkbrun till min hårfärg. Jaja, vi får se hur det blir.
Jag får se om jag hinner blogg innan jag sticker i morgon bitti. Jag tror inte det. Men kanske...;D

Jag säger godnatt nu...
Godnatt allihopa & ciaociao!

Kommentarer
Postat av: kristin

aa ganska ;)

2008-02-22 @ 21:51:23
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha en fin lörd!

Kram

2008-02-23 @ 14:49:51
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0