Hungrig



Nej, nu är jag hungrig igen. Jag har redan ätit två gånger i dag. Först frukosten och efter det åt jag ärtsoppa med hela familjen. Det var rätt mys. Efter det sedan så kom ju mormor och morfar med min nya dator.
Men nu är jag ju hunrig i gen. Jag fattar det inte. Jag är hungrig oftare och jag kan äta mer. Jag äter rätt tätt för tillfället. Och när jag äter så kan jag äta väldigt mycket för att bli mätt. Men det märks på vågen. Jag har gått upp fyra kilo sedan julafton!
Igår kväll t.ex.. då åt vi kvällsmat vid sju. Och sedan vid nio tiden så var jag rätt hunrig igen. Så jag gjorde lite stuvade makaroner och  åt. Det var så länge sedan jag åt det då. Haha. Det var mumsfillibibblan!
Jag ka nog ta mej någonting och äta nu.

Sedan ska nog Frida komma inom en sväng i dag. Hon är hos sin mormor nu för tillfället, men hon skulle nog komma lite senare sedan sa hon till mej när jag pratade med henne i telefon i morse. För övrigt sedan så ska jag bara kolla på andra avenyn och sitta vid min nya, fina & snabba dator! Wihooo!

Nu ska jag nog göra en "dagens vill ha bild"! Haha. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0