JÖSSA



Idag i skolan var vi på jössa med elevensval ... Det var rätt kul. Jag har inte åkt på jättelänge. Så det va kul. Salladen jag gjorde igår blev väldigt god. I den hade jag: majs, makaroner, gurka, sallad och feta ost. Sedan hade jag varm oboy. Sedan hade jag bubbekvatten, kladdkaka och clementiner. Jag åkte mest med Kajsa, Fanny, Amanda och Kajsa. (:

För övrigt skulle jag gått på discot i kväll men det blir inte så. Känner mej lite halvhängig och sådär. ;(
Mamma och jag var uppe i byn för en stund sedan. Jag körde henne i rullstolen. (träffade tränaren på konsum) Och mamma och jag hade det jättetrevligt. Båda två hade ont i huvudet det var därför vi gick och gjorde det så vi kunde få lite frisk luft.

Nu ska jag fixa lite bilder och så... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0