Klart



Nu har jag städat klart på mitt rum och det känns skönt. Jag bäddade rent i sängen också. Det kommer bli skönt när jag lägger mej i sängen i kväll sedan när jag ska sova när jag är helt nyduschad och det är massa tända ljus på rummet och så ligger jag och läser i min bok i minst en halvtimme.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag vill inte titta på Lets Dance. Jag känner inte för det. Jag funderar på om jag ska ta och hitta på någonting kul med mej själv. Någonting jag förtjänar. Kanske ta mej en kopp varm oboy och en skål med godis i famnen framför min TV på rummet och kolla på en bra film som jag inte har sett på länge. Vad sägs om det? Jag tycker det låter lockande. - Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0