Morr'n



Godmorgon!
Jag började dagen med att ligga och läsa i min säng väldigt länge. (jag tror det var över en timme) .. så jag hann faktiskt läsa ut min bok som hette: som om ingenting.  Efter det började jag läsa en annan bok som heter "på smällen" .... Har bara läst två kaptiel i den men jaja, jag ville upp och äta frukost sedan. När jag klev upp så åt jag frukost med mamma och pappa. För lillebror var på sitt rum och kollade på pippi på film och sedan så åt han sin frukost där inne.
Jag satt i storarummet med mamma och pappa som sagt var. Då kom det upp tre utav sveriges mest lästa bloggerskor. Jag tyckte självklart att det var intressant och jag satt som en mus med mina ostmackor i soffan och lyssnade. Men jag fattar inte hur dem kan tjäna pengar på sin blogg. Är det någon som vet hur man gör det? I så fall; hur gammal måste man vara då?
I alla fall så gick jag efter det och duschade. Jag hade velat ut och springa lite med fick tyvärr inte för mamma. Jag är rätt förkyld idag. :( Det är så typiskt. När jag för en gångs skull vill, kan orkar och så är jag förkyld. :( Usch, det tycker vi inte om!?

Nu ska jag minnsannochda vika lite tvätt åt min kära mor så hon slipper det. (pappa har tjatat)
Så jag bloggar lite till sedan.... Det kommer nog en dagens oufit i dag och litesådär. Kanske en dagensvillha också!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0