Ops



Ojda - det är nog det jag kan säga.
När jag hade duscat igår kväll så smörjde jag med denna produkten från DOVE:

Den ska ju ge brun färg på huden när man använder den. Jag fick den utav mamma för hon har inte använt den på superlänge typ.
Jag testade på benen först i fall det skulle bli konstigt på mej, tänkte jag. Och så när jag vaknade i morse så var det självklart det första jag ville ha reda på var hur mina ben nu såg ut! 'självklart'  Och när jag kollade på mitt rum i sängen så såg det helt okej ut. Det hade blivit brunare, faktiskt. Men det tar ju några dagar innan man verkligen har fått den riktiga färgen.
Sedan när jag hade gått ut i storarummet så såg jag att jag hade visst fördelat det lite olika så det var lite fläckit - eller vad man nu ska säga!? Men ikväll ska jag vara noga med hur tätt jag smörjer det så att man vet att det blir samma färg överallt.
Det kallas kanske "konst" ?

Någon som har någon annan sån här eller nåt annat skönhetstips som du kan tipsa mej om? (a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0