Shopping i byn



Hejsan!
Nu har mamma och jag vart uppe i byn och gjort den osäker. Vi har "shoppat" lite där eller vad man nu ska säga. - Vi handlade lite mat och sådär helt enkelt. ;) Vi behövde ny shower gel. Mamma och jag. Så såg jag denna:
Det är tydligen SPA och shower gel i ett eller någonting. Och det luktar ljuvligt. Tyvärr har jag ju inte testat den ännu. Men jag ska testa den ikväll. Jag tror det är bäst att man tar det med en svamp på kroppen. Den kostade bara 22.50:- eller någonting i den stilen.
Någon som har testat den eller som har något annat tips?

Hur som helst; nu ska jag fixa en dagens oufit bild och lägga in här och sedan ska jag göra mej i ordning för träningen. Det var träning i dag i alla fall. Och teori med...Tror jag iallafall. Eftersom vi inte hade det förra veckan så borde det vara det denna veckan i alla fall. Hoppas att det är det. Annars har jag lagt ner en del tid på det i onödan.
Håll utkik efter outfiten! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0