Skoldag



Hejsan!
Ja, nu var man tillbaka vid skolbänkarna igen. (sitter i och för sej inte där nu, men men..) Det gick bra idag. Fast jag cyklade själv för Fanny var sen. Hon har klippt sig (det blev jättefint) och så tog det lite tid att fixa det eftersom att hon inte var van vid det och då blev hon lite sen. Så vi hade sällskap hem istället. (: Men vi ska cykla i morgon till skolan tillsammans. Och sedan typ varje dag. (;
Jaja, i alla fall. Jag bara dog vad alla hade så fina saker :) Isabell ST hade piercat sig i näsen och det var skitsnyggt på henne. Hon hade visst gjort det när hon var i Stockholm på lovet. (på onsdagen) Och jag blev så avis. Och Fanny med (; ... Haha. Fubb - BellanSt på G lix :)
Vi har knappt ingen läxa alls denna veckan. Vi har bara några glosor och sedan lite engelskatext som vi ska läsa och översätta för en vuxen person. Ganska lite, men bra mjukstart.
När jag kom hem från skolan så hade jag fått post. Jag hade fått en JULIA-tidning i brevlådan (eftersom jag prenumererar på den) och sedan så var det ett brev där man såg igenom att det stod: KLASS 6A! När jag öppnade det så var det en lapp om att vi skulle börja sälja gräddbullar till en kortare klassresa. Det kommer bli kul. Vi skulle vilja sitta utanför City Gross. Där är det ju mycket folk som går ut och in hela tiden typ. Så om vi vill ha en bra kortare resa så är det ju perfekt att sitta utanför sånna ställen. Och även Coop Forum också, tror jag. Men man måste nog fråga ägaren först, innan man sätter sig där ute.
Sedan så kollade jag på TV och satt och åt i stora rummet och så kollade jag igenom tidningen lite snabbt. Efter det spelade jag lite på min gitarr och städade rummet lite. Jag har fortfarande lite kvar. Men det är inte mycket. Och så ska jag plugga ikväll också. Men jag behöver inte plugga så mycket för det är ju ganska lätt denna veckan. I think ^.
Aja, nu ska jag fixa lite på BDB och så...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0