Skönt



Det var skönt att ligga och läsa lite i sängen. Jag hann läsa rätt mycket ... Etersom jag läser rätt mycket så läser jag ju bara snabbare och snabbare och nu så hann jag läsa typ 17 sidor eller någonting. Den är rätt bra min bok. Fast ganska seg. Tur att jag inte har så mycket kvar då ju.
Vi var på bibilioteket igår ju. Jag lånade en hel del böcker som jag bara vill läsa nu!  Jag tycker det är så kul att läsa så jag vet inte vad... Haha ... Menmen, ska kolla runt lite på lunar och så nu.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: kristin&jessica

haha nej kommer faktiskt inte ihåg men jag vet ungefär hur lacost skorna ser ut. jag har ett på vita o blåa som jag köpte i sexan alice o frida köpte likadana och det var dålig kvalite. deras gick sönder fort fast mina klarade sig.

2008-02-15 @ 19:10:53
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0