Stan



Hejsan!
Idag har jag och Frida vart i stan. Vi hade jättekul. Vi träffade nämligen Jessica & Kristin på Karloskar&Kristina och sedan gick vi med dem hela tiden. Vi var och fikade på flaggen. Jag tog en kopp te och en jättestor kanelbulle. Det var mums! Frida tog någon chokladkaka och en kopp varm oboy. Jessica tog en chokladbulle bara. Och sedan Kristin tog en varm kopp oboy. Vi hade det mysigt. Vi mötte mormor flera gånger. Första gången så fick jag en hundralapp utav henne. Hon är snäller mormor. {älskar henne, mycket}
I alla fall så köpte jag ny foundation och nytt balsam. (som du ser i inlägget här nedan) Sedan så köpte jag en allahjärtansdagpresent till mamma och en till pappa. Ska nog köpa en liten till lillebror i morgon. Jag tror jag ska köpa en chokladkaka till honom. Han som älskar choklad. Haha.
Nu ska jag nog kolla lite på TV tror jag. Och ta mej en varm kopp oboy! MYS!

Kommentarer
Postat av: Kristin

det var verkligen kul. får göra det fler gånger =)
kraaamm

2008-02-02 @ 22:00:23
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0