Tisdag



Hejsan!

Idag vaknade jag ungefär klockan 08:10. Så då steg jag upp och jag var hemma själv då för mamma var hos doktorn i Mörrum. Så satte jag typ på TV:n och kollade lite på den och sådär. Efter det åt jag frukost framför TV:n också. Efter det gick jag runt och slappade i huset bara. Sedan läste jag lite. Efter det så tog jag på mej mina "motionskläder" eller vad man ska säga och så kom mamma hem precis när jag tatt på mej. Så gick jag en rätt bra runda på typ en kvart - tjugo minuter. Sedan när jag kom hem så duschade jag och gjorde mej i ordning och då gick mamma och jag upp till byn för och handla och posta lite grejer och hämta ut post och sådära. Tro det eller ej, men snödropparna har börjat komma på många ställen här i Asarum. Så mysigt. När vi kom hem så värmde mamma ärtsoppa och det åt vi alltså nyss. Så jag har hunnit med en del.
När jag var ute och gick i rask takt idag så tog jag denna bilden på en bäck som jag gick förbi:
image150

Effekt:  Solarisera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0