Växjö



Hejsan!

Idag har jag vart i Växjö med mamma och pappa. Vi steg upp halv sex och åkte någon gång. Det var typ vid halv sju vi åkte och lämnade lillebror i svängsta. Sedan körde vi till Växjö. Mamma, pappa och jag. När vi var där skulle mamma till en sjuksköterska. Sedan gick vi på stan och handlade lite. (bilder kommer imorgon) ... när vi var påväg hem körde vi inom Tingsryd och åt lite och så typ handlade vi lite på Börjes. Sedan efter det begav vi oss hemåt igen. Vi hämtade lillebror i svängsta. När vi kom hem så städade jag mitt rum och sedan kom pappa och lillebror hem. Dem hade köpt pizza och lite så. Sedan åt vi och efter det så har jag bara suttit vid datorn. Jag är så trött nu så jag ska nog gå och lägga mej snart.
Imorgon kommer ni få se vad jag fick i Växjö idag. (: Vi hittade faktiskt ett par byxor till mej som var väldigt billiga måste jag bara avslöja!
Förlåt mej om det blir rätt lite bloggande idag. Men det har varit en lång dag idag.

Ps...Mamma kommer snart att få köra bil. Hon får göra det när hon orkar trycka ner kopplingen. Kanon. Det var en tant som fixade beckenet på henne i Växjö i dag, förstår ni! Vi är så glada för dit. Hon ska dit i början av nästa månad också. Hon ska åka dit i mellanåt och fixa lite och sådär... Så det känns bättre för hela familjen nu.

Vi hörs lite mer i morgon...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0