Beroende



Strax är det dax för att slå på kanal 4:a. Det är ju det där programmet om idolerna. Asså inte programmet idol. Utan idoler genom 2007 som har vart hetast. Massa bra låtar.
Jag har bara blivit mer och mer beroende utav TV:n, hip hop musik, godis och massa mys. En redig latmask. Ska bli riktigt skönt nästa vecka när vi ska ha läxa igen. För jag har väl sagt att vi inte har läxan tills nästa fredag? I alla fall har vi det. Det är bara några glosor. Som jag har för mej var rätt lätta. Dem andra i klassen skulle få dem i dag. Men eftersom jag inte var i skolan idag så vet jag ju inte det. Men jag ska nog till skolan i morgon. Jag hoppas på det i alla fall. Eftersom att slöjden börjar i morgon. Träslöjd är i och för sej inte riktigt lika kul som syslöjd. Men Berne, i träslöjden. Som är våran lärare där är nog lite roligare än Eva i syslöjden. Eva tycker i och för sej att det är spännande att jag har en mamma som kan sy och ger mej lite speciella alternativ i slöjden. Så tycker jag ändå att Berne är lite bättre. Man kan stå och skrika på honom i fem minuter. (alltså skälla ut honom) och han bara säger med vanlig röst: okej, vad glömde jag nu? Vad ska jag hjälpa dej med?  Fast han är rätt knasig också. Han sa en gång till mej att jag skulle slipa lite till på min hylla och jag sa bara okej. Sedan när han kom tillbaka och skulle titta så blev han jättearg för att jag hade gjort det. Då sa jag att han sa det och att jag fick skylla mej själv om det blev fult sedan när jag kom hem med hyllan i vissa sken. Haha. Knasbollen Berne, på språng!

Haha. Ha det bra! För jag hinner nog inte blogga mer sedan, inte idag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0