Duschning



Ja, nu har jag precis. Eller ja, nästan precis i alla fall. Kommit ut ur duschen. Jag gjorde hårinpackning. Det var superskönt. Jag hade riktigt flåtigt hår, faktiskt. Sedan hade jag lite risigt hår med. Så det passade perfekt. Sedan efter fixade jag en riktigt insmörjning med BODY BUTTER'N som jag köpte i Karlskrona med kusin i torsdes. Det var superskönt.
Annars så har jag bara myst med familjen stort sätt hela dagen. Vi har vart ute i snön, lillebror och jag. Vi byggde, (eller okej, JAG byggde) två snögubbar. En miniliten och en rätt stor. Den var bara lite större än lillebror.
Bilder kommer in på bilddagboken i morgon. Och även andra bilder från igår kväll också. När jag var med Frida, Julia, Oliver & Moa.

Nu ska jag kolla på TV, I think.
Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0