Förlåt


Asså förlåt för att jag inte bloggade i går. Men det var stressigt hela dagen i går. Jag var tvungen till och plugga en del. Och sedan hade jag ju gitarren i karlshamn med. Det var kul däär.
Min kamera på mobilen är typ rätt konstig nu. Det är nog damm i den eller nåt har pappa sagt. För det är så brusiga bilder på mobilen nu. Och jag menar jag fick den i somras, så den borde hålla längre.

Efter skolan i dag kom Frida älskling hem till mej (: Sedan pluggade vi i två hela timmar. Lite segt, men trevligt. Vi har inte gjort det pålänge tillsammans nu. Sedan innan fem stack vi till juniorerna. Och sedan när jag kom hem åt jag och sedan duschade jag efter det. Sedan nu sitter jag här! Ska snart läsa och sedan sova.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Katti

Ja man få nästan lite panik när man inte hinner blogga :)

Förresten en sak jag och min kompis diskuterade är hur man vet när man är kär, hur vet du när du är kär? :)

2008-01-30 @ 21:06:18
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0