Första skoldagen



Hejsan!
Idag var det första skoldagen. Det var okej. Vi skulle inte ha PA mer denna terminen. Men han kommer och hälsar på ibland och så. Han skulle vara hemma och hjälpa till i med hans fru är sjukskriven och sedan har dem precis fått en son. Eller ja, precis och precis är kanske inte det rätta ordet. På nationaldagen! Så på skolavslutningen i femman så fick vi sverige flaggor bara för det.^ lol  lixom. Men jaja. Sedan så har vi inga läxor denna veckan. Jippi.
Vi fick en massa lappar. Bland annat ansökningen till sjuan. Självklart ska jag börja på österslätt.
 Gud vad jag längtar.
Till er som läser eller har läst språk. Vilket är bäst? Och vilket är lättast?


Nu sitter jag och väntar på lillebror och pappa. Sedan när dem kommer hem så ska vi äta och sedan så ska jag bädda rent i sängen och städa lite på rummet. Efter det är det nog dax att duscha och sedan börjar andra avenyn. Kanske jag hinner sitta och blogga lite och så innan det. Kanske, kanske inte. För jag vill inte säga för mycket.

Ha det bra. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0