Fredag



Hejsan!
Idag var det skola. Hoppade över gymnastiken i dag för jag orkade inte det plus att jag har ju fortfarande allergi och går på medicin. Så jag hoppade som sagt över den idag. Istället han jag jobba undan en del som jag missat i onsdags. Det känndes skönt, faktiskt.
Jag slutade halv två idag. Men sedan var jag inte hemma för äns lite efter två. Varför kan jag inte säga. Sedan när jag kom hem gav jag kaninen mat och sedan satte jag på datorn och började chatta med folk. Sedan efter en stund tyckte mamma att jag skulle käka. Och då käkade vi lite tillsammans. Det var ett tag sedan, I think. Men sedan satte jag mej här i gen och skrev det där inlägget här nedan om veckans idol. Han som blev framröstad.
Sedan nu sitter jag här. Jag ska vara med Frida och kanske Julia. Sedan lite senare är det kalas hos mormor och morfar. Sedan är det väl hem och myspys framför datorn kan jag tro.

Hejsvejs! Bloggar mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0