Hallo



Hello allihopa!
Jag har suttit vid datorn en stund nu. Jag har pluggat rätt mycket också. Snart ska jag städa rummet och sedan ska jag träna. Efter träningen ska jag hem och äta efter att jag ätit kanske det blir en liten stund till vid datorn och efter det är det dax att duscha och sedan ska jag läsa och efter det är det sovdax. Jag är rätt trött idag. Och förkyld och snorig. :( Usch, ja. Jag hatar att vara förkyld. Fast jag har ingen feber så jag går i skolan ändå. Nu ska jag uppdatera min bilddagbok. Ni har väl inte glömt vad jag heter:      jessicaaerbest  .... Eftersom att hon är det!  :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Katti

Precis så känner jag mig med min pojkvän :)

2008-01-31 @ 23:05:13
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0