Hos Frida


Hejsan!
Just nu sitter jag här hos Frida Bergvall - älskling. Vid hennes dator då.
Idag har jag vart i stan med henne. köpte den nya FRIDA tidningen. Eller ja, den hade funnits ett tag. Sedan har jag vart på ICA och reptil med Frida, Julia och Moa (Moa är Julias lillasyster).. Då köpte jag créme fraiche och sedan köpte jag ett typ "hårspary" som man sprayar i hårbottnen så man får mer volym  gåret. Haha. Funkade, fast jag knappt tog någonting. Sedan har jag nte gjort så mycket. Eller jo, hjälpt pappa med veden. Eller ja, v hämtade den tillsammans. Lillebror med.
Annars har det inte hänt någonting, tror jag? Så ja, bloggar mer  ikväll!
Ha de bra allihopa! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0