Jag vet


Jag vet att jag är smal. Jag är inte smalast i världen som alla säger. Men jag kan hålla med om att jag är smal. Men jag är inte hur smal som helst. Jag äter mycket, men växer bara på längden. Så till er som tycker att jag är så smal att jag knappt kan gå på bena utan att snubbla så vill jag säga såhär:
För det första har du inget liv själv eftersom du klagar på mitt.
För det andra ska du sluta ge dumma kommentarer över saker som inte är 100% sant.
För det tredje så tror jag knappast att de som säger det (de flesta) inte har speciellt normal kropp själva. Vissa är lixom smalare än mej. Och det är sant. Jag lovar .
Och för det fjärde: om du fortfarande tycker att jag är så jävla smal och att du stör dej på det så tycker jag att du ska säga det öga mot öga, med mej. För jag accepterar inte att någon sitter på datorn och skriver massa saker som den knappt vågar säga i verkligheten när den bara går förbi mej. Man ska vara nöjd med sej själv. Man ska vara nöjd  över att man bara har fötts. Så sluta klaga på andra om du inte själv är perfekt!

Fuck off, bitch.    oO


Kommentarer
Postat av: emelie

Det handlar om gener. Det har ingenting med dina matvanor att göra.

2008-01-04 @ 18:10:48
URL: http://eutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0