Karlskrona idag


Hejsan bloggare!
Idag steg jag upp 7:30, jag skulle ju till Karlskrona med kusinvitamin. Wiho. Så tog jag bussen till Stationsvägen klockan 9:46 cirka. Sedan så när jag precis klev av bussen kom kusin med hennes pappa i bilen. Så åkte vi och hämtade ut pengar (eller ja, kusin hämtade). Sedan körde vi till stationen. Där tog kusin kort på mej och jag tog kort på henne. (kommer lägga ut dem på bilddagboken i morgon typ, men även andra bilder om dagen) Sedan åkte vi tåget klockan 10:22. Sedan var vi framme cirka 11:22. Så gick vi och shoppade där då och med mej hem fick jag:

♥  Blå t-shirt med svart och guldtryck från CUBUS  99:-
♥ 
Grå t-shirt med svart tryck från H&M  98:-
♥ 
Body butter från H&M  15:-
♥  Ögonfransböjare från H&M  29,50:-
♥  Röd huvtröja med dragkedja från H&M  198:-
♥  En prickig t-shirt som är fastsydd med en svart kjol som är rätt hög i midjan från GinaTricot  149:-
♥  Kalender från Gallerix  79:-

Tja, jag tror det var allt jag köpte, fast jag har rätt mycket pengar kvar. Men sedan hoppade jag av i Karlshamn där pappa och lillebror kom och hämtade mej. Sedan körde vi till JYSK, där mamma var. Där köpte vi en ny kudde till mej också. Wiho, nu har jag tre stycken att sova med. Äntligen lite skön sömn. Haha. Sedan när vi kom hem åt hela familjen och sedan så skrev jag in lite saker i min kalender.
Vad har ni själva gjort idag?

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0