Minipromenad


Hejsan allihopa!

Jag har precis startat datorn, nästan i alla fall. Den har nog vart på i tio minuter. Men i alla fall. Jag var ute och lämnade två saker som skulle postas. Så jag fick lite luft. Jag hade ju inte vart ute i dag direkt. Bara hämtat posten typ ju. Så läste jag lite när jag kom hem och sedan så satte jag mej här vid denna plåtburken.
Lite tidigare idag när det snöade rätt mycket ute typ vid två tiden var min "lilla" granne ute och byggde en snögubbe, tror jag det var. Men han rullade det runt hela deras hus. Han fick ihop en riktig boll, faktiskt. Så det verkade vara kramsnö ute i alla fall. Kul för att barn som älskar snön. Visst tycker jag också om snön men jag är ju inte direkt ute och "leker" i den längre. Visst kommer jag kanske vara ute lite med lillebror, men det är inte samma sak!?

Nu ska jag kolla lite på bilddagboken och på lunarstorm och sådära. Tjaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0