Onsdag


Tjena!
Idag är det onsdag, och jag har absolut ingenting planerat för dagen. Jag ska nog bara ha en myspys dag med jogging kläder och städning på rummet. Det skulle behövas nu, faktiskt. Jaja, det får bli lite senare. Mamma och jag är hemma själva idag. Pappa jobbar och lillebror är hos farmor och farfar idag. Det kanske blir en hel del bokläsning i dag med. Som det ser ut just nu. Jag är så lässugen. 
För en stund sedan så  satt jag här i storarummet och kollade i den nya H&M katalogen. Riktigt fina kläder i år. Haha. Jag har alltid tyckt om H&M:s kläder och stilen dem har. Den är rätt stilren, tycker jag. Sedan har dem rätt bra priser. Inte för höga och inte för låga. Så jag tycker H&M är en bra butik. Sedan är det ju mindre bra att vi inte har H&M här i Karlshamn. Det suger, tycker jag. Det enda roliga vi har är ju typ VeroModa & MQ eller typ sånt. Där har dem ju med fina kläder. Fast det är ändå inte samma sak. Vi får se om det kommer någon bättre affär till stan snart. 
Hur är det annars idag då?

Tjenixen!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0