Plugga


Hejsan!
Nu ska jag berätta lite kort om dagen. Och sedan efter det ska jag ta och plugga lite granna innan vi ska äta här i huset. Följande dag gick till ungefär såhär:
Först steg jag ju upp tidigt som vanligt och sedan gjorde jag mej  i ordning och cyklade till mina kära vänner:Julia, Frida, Hanna, Isabelle & Richard. Sedan så cyklade Frida, Hanna, Isabelle och Richard i förväg till skolan för Julia var lite sen. Men i alla fall så kom hon sedan. Det var bara några minuter efter att de stuckigt. Så jag frös inte så mycket, direkt. Efter det när vi kom till skolan hade vi först läxutdelning och helgprat som är så segt. Sedan bytte vi platser. Innan satt jag brevid Kajsa till vänster i andra raden. Nu sitter jag brevid Sandra längst bak i mitten. Jag ser rätt bra där faktiskt. I med jag har blivit så lång nu, säger alla. Sedan efter det hade vi matte. Efter det hade vi morgonrasten på tjugo minuter då var jag ju självklart med Frida och Julia. Sedan lite med Venera, Isabelle, Hanna och Richard också. Efter det så var det musik med Ida idag. Efter det var det en kvarts rast och sedan var den svenska i en hel timme. Fast sedan fick jag sms utav min gitarrlärare  om att det var gitarr idag. Shiet, jag visste inte det. Trodde man skulle få lappar hem oså. Men i alla fall så hann jag inte spela utan fick bara en kopia utav henne på en ny gitarrbok som jag ska beställa via nätet eller ringa, sa hon. Så fick jag adressen oså. Sedan gick jag upp till klassrummet och då var det tio minuter kvar och sedan var det lunch. Efter lunchen så var det dags att gå ner till nya steg på loftet. Det var bättre än att ha engelska som vi skulle haft egentligen. Sedan slutade vi tio över två idag. Det vill säga tio minuter tidigare alltså. Så hade jag sällskap med Fanny och Julia hem. Frida gick hem från skolan idag för hon var förkyld typ. Stackaren. Så när jag kom hem åt jag och gick och postade brevet inför sjuan. Jag valde: Österslättskolan (musikklass) , tyska och sedan textil. Hehe. Sedan nu ska jag plugga lite.
Bloggar mer ikväll blogger'z   -   CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0