Söndag



Hejsan allihopa!

Idag har jag vart med Julia och Frida älsklingarna. Jättekul. (: Sedan har jag vart och hämtat mat på donken med morfar. Målat med mormor och lillebror för han var så ledsen när mamma och pappa skulle till sjukhuset. Mamma fick åka in i dag. Dem frågade om hon ville bli inlagd men hon ville vara hemma hos oss. Mys. Sedan har jag köpt godis med. Haha. Julia hade ett löfte. Bara äta godis på lördagar och fredagar. Fast det bröt hon idag. Direkt efter hon svalt en godisbit hon fick utav mej så kom hon på det. ^ Efterkloka tjejen. Sedan så har jag inte gjort så mycket mer än att bara mysa med allihopa. Frida stack hem efter vi köpt godis och då var Julia och jag inne på mitt rum och busade med min lillebror. Haha. Så kul vi hade alltså. Vi skrattade nästan ihjäl oss alltså. Sedan kom då Julias pappa och hämtade henne. Fast hennes pappa och mina föräldrar pratade en bra stund. Så pratade jag och Julia om att sova över ihelgen. Det hade vart mysss. Sedan har jag läst en del med. Det har vart en lång dag. Jag har börjat vakna tidigt på helgerna nu sedan jag började skolan. Trots att jag är uppe till tolv oså. Så det är lite konstigt.
I morgon är det skola, igen. Fast denna veckan är det läxa. Fast jag slipper en läxa. Kartan. Haha. Jag ska lägga mer ner energi på engelskan har min lärare sagt. Även om vi inte ska ha han mer så slipper jag det i alla fall. För kartor var inte så viktigt sa han!? Jag vet inte?
Menmen ska fixa lite annat. Vi får se om jag bloggar mer sedan för jag ska ju kolla på andra avenyn, såklart.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0