Söndags mys



Söndagar är nästan allatid mysiga. Jag sölade mej i morse och segade som bara den. Till slut var jag klar med allting som jag måste göra. Dvs typ att äta frukost, klä på mej någorlunda kläder, ge kaninen mat och massa sånt. Efter det satte jag mej vid datorn och chattade med Frida. Då bestämde vi att vi skulle va när jag hade vart ute och gått med familjen en runda. Det gjorde vi. Vi cyklade upp till byn så jag kunde köpa den nya FRIDA tidningen. Stor intervju med E.M.D... hehe. Ska läsa den i kväll sedan, tror jag. Jaja, efter det cyklade vi hem till mej. Så lekte vi lite med lillebroden min. Ja okej då, inte lekte. Men jag hade köpt godis till honom och så åt han det och kastade godispapper på min tidning. Haha, busungen där. Efter en stund skulle Frida hem och äta. Men nu kom hon igen. Wiho! Så nu ska vi nog hitta på någonting kul. Bloggar lite till sedan. Ikväll är det ju andra avenyn med. Wiho!

Ciaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0