Stan idag


Hejsan!

Idag har jag vart på stan med mormor. Med mej hem idag så hade jag:

♥  Grön kofta med hög hals och fickor på magen med svarta katter på från VeroModa 199,95:-
♥  Svarta benvärmare från Vero Moda 89,95:-
♥  Mörkgrönt linne från Jansens 24,75:- (på rea)
♥  Brunt linne från Jansens 24,75:- (på rea)
♥  Jeans från Vila / Karloskar & Kristina 199,95:-
♥  Ett par röda, ett par gråa, ett par beiga hårspännen från Kappahl 5:- (på rea)
  Två presenter till Julia. En från glitter och en från wedins.

Man kan tro att jeansen var på rea. Fast det var dem inte. Dem var superfina och sitter lagom tajt.
Jag och mormor hade jättemysigt i dag. Vi åt jättegott och så! :)

Nu sitter jag och tittar på två ägg i högklackat - året efter. Den är rätt rolig. Fast är inte riktigt på humor humör i dag så jag skrattar inte så mycket.
Kolla dagens outfit här nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0