Tisdag


Hellojsan!
Det får bli lite kortfattat om dagen här nu för jag ska snart gå och läsa nu.
Först var det skola till tjugo över två. Som alla andra tisdagar. Och efter skolan så pluggade jag och åt och snackade med mamma, kollade på TV och tog det lugnt. Spelade gitarr gjorde jag med. För mamma då. Sedan kom mormor och morfar och hämtade mej. Dem körde mej till gitarren istan. Det började ju idag. Det var rätt kul att komma tillbaka. Vi fick två låtar. Fast vi hann bara spela den ena och den var rätt svår. Faktiskt. Efter det kom mamma, pappa och lilebror och hämtade mej där. Så körde vi och hämtade pizza. Wiho! Tog en båten idag. Den är supergod. Fick lite över som jag kan ha när jag kommer hem från skolan imorgon. Sedan efter det gick jag och duschade och kollade på andra avenyn efter det. Som du väl var det idag! Haha. Det var bra idag. Men nu har jag ont i händerna så nu ska jag vila mej i sängen samtidigt som jag läser med tända ljus och så som jag brukar. Efter det är det sovtajm!
Förlåt för dålig bloggning idag! Men får se om det blir lite bättre i morn!

CIAO - allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0