Dagens inköp



Hej bloggen!

Idag har jag vart i stan med mamma och lillebror. Vi bytte linnet på Vero Moda för detta var större. Det var som ett M istället för S, som det stod att det var. Så jag bytte mot en kofta och ett par trosor. Sedan gick vi inom JC för mamma skulle kolla på jeans. När vi kom in där så kom det fram en tjej till oss och frågade om vi behövde någonting för det var 50% på mycket kläder på barnavdelningen och utvalda jeans för 50:-. Så vi gick dit och kollade. Och då fick jag två par jeans och ett linne. Jättefint. Jag fick ha 160 i jeansen och 170 i linnet, oj, jag har nog börjat växa!? Haha! Men de ena paret är lite pösiga i rumpan, men om jag låter dem ligga i en månad så sitter dem nog som en smäck. Kanon!

Jag har fotat kläderna, så jag lägger in bilderna nu tänkte jag..

 Här ser ni linnet och ett par av jeansen (klicka för större bild).

 Här är jeansen som jag har på mej på bilden ovan, fast i lit emer närbild (klicka för större bild)

 Här är de jeansen som satt lite pösigt (klicka för större bild).

 Här är trosorna (klicka för större bild).

 Här är koftan (klicka för större bild).

Linne: JC - nu 49,50:- förut 99:-
Jeans: JC/Crocker - nu 50:- förut 399:-
Jeans: JC/Crocker - nu 50:- förut 399:-
Trosor: Vero Moda - 49,50:-
Kofta: Vero Moda - 49,50:-

Nå, vad tycker ni om dagens inköp? Fint och billigt, right? (:

Ha det så bra i värmen, nu ska jag ta och gå ut och käka med familjen! Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jätte fina (:

Kostade byxorna bara 50 kronor ;O

2008-07-04 @ 22:54:52
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0