Hemma från Hallö



Hej bloggen!

Det blev väldigt sent som jag började blogga idag. Men jag har inte haft tillgång till dator. Jag har nämligen vart ute på Hallö med en massa folk och firat Agda. Hon fyller 98 år idag. Otroligt att man kan bli så gammal. Och hon är ju så pigg med. GRATTIS - igen!
Julia var där ute med. Hennes pappa brukar vara där, så det är så mina släktingar känner dem. Men Julias pappa jobbade till fyra och han skulle inte ut förräns då, så Julia åkte med mej, mormor och morfar ut till Hallö. Och vi hade jätteroligt när vi kom fram. Sedan efter en stund så började vi va med Ville, Ebba, Mattis, Kim och Linn. Vi hade jätteroligt på den stora gungan som vad jättehäftig och vi flög flera meter upp i luften. Det var lite läskigt, men superkul!
Vi tog självklart bilder. Det blev väldigt många. Ungefär 135 bilder eller nåt sånt var det. Jag tänkte att jag skulle lägga ut några. Här kommer några....


Julia och jag på gungan, sedan är det Ebba i hörnet och Kim och Ville i andra hörnet. Haha, gungan var rätt stor, right?


Haha. Ebba och Julia. Ebba var bra på att poosa. ;D


Utsikt från ett fönster på avanvåningen på huset.


Kim, Ville och jag på bryggan på en bänk (ursäkta mitt lockiga hår).


Och så avslutar jag med en bild på mej.




Jag tänkte att jag skulle ta dagens outfit här nu (utan de vanliga bilderna ni brukar få se)...

Grått linne: Vero Moda
Tunika: Vero Moda
Leggings: Vero Moda

Jag har verkligen haft jätteroligt idag.
Och när vi var där ute så bestämde mormor, morfar, jag och Julia att vi skulle åka ut dit någon dag på sommarlovet och bada och sola när det är fint väder. Och sedan att jag och Julia skulle till hennes pappa någondag och bada och sola där. Och sedan skulle vi åka båt. Det kommer att bli superkul i sommar!

Puss & kram, och hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0