I'm back again



Tjena bloggen!

Vad skönt det är att vara tillbaka igen nu. För nu lovar jag, nu är jag tillbaka! Man kan ju säga att jag har haft en blogg paus som varade i fyra dagar ungefär. Det var både skönt och tråkigt på samma gång. Jag tror jag behövde det. Men nu är jag tillbaka, som sagt!

Det har ju då vart Östersjöfestivalen i Karlshamn (jag bor ju väldigtväldigt nära)! Så jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från Östersjö.


  
 
  (bilder: jag)


Skåningarna och Rebecka kom i fredags och åkte hem idag. Vi hade väldigt kul. Speciellt igårkväll. Pappa var väldigt rolig. Haha...



Jag har länge funderat på att göra en blogg på devote och testa och se hur jag trivs där ( http://www.fridalindberg.devote.se )Och det har jag gjort nu. Jag gjorde den i morse. Ska försöka fixa till den lite nu bara. Jag kommer att uppdatera på båda. Jag vet inte om jag kommer att blogga samma inlägg på båda bloggarna.

Puss & kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0