IsaDora spray-on make-up



Det var några som ville att jag skulle skriva om denna produkt när jag hade testat den. Och jag har testat den några gånger och tänker nu skriva min mening om den;



IsaDora instant spray-on make-up är en foundation som man ska skaka riktigt ordentligt och sedan spraya på  ansiktet. Jag tyckte att det var lite läskigt att spruta rakt på anstiktet så jag tog en foundationsvamp och sprayade på svampen och sedan smetade ut det i ansiktet (som med vilken foundation somhelst). Och jag tycker att det funkade bra, så jag antar att man kan göra bådsom man själv vill med det.
Jag är ingen expert på foundation, men jag tycker att denna var helt okej.
Två grejer som jag tycker att ni ska veta om den är detta:

1. För er som har foundation på läpparna så blir det inte samma sak med denna, eftersom att denna är med "vattnig" och ger inte samma resultat. Visst, det går att göra det men det blir inte samma resultat som med en helt vanlig foundation.
2. Man ska helst ha puder över denna tycker jag, för man (eller jag får i alla fall det) glansigt ansikte. Väldigt glansigt. Och det är ju inte direkt supersnyggt. Så jag föredrar isåfall att ni har puder över. Det ser lite bättre ut.


Den finns även i mörkare "färger" också;



Nå, hoppas att ni fick svar och info nog så att det räcker. Om inte, så får ni gärna fråga via mail ( [email protected] ) eller kommentar.

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0