Jag är utmanad


Jag blev utmanad av Jessica! här kommer svaren på frågorna:

Tre saker jag gör när jag vaknar:
- Går på toa
- Äter frukost
- Sätter på tv:n

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Mat
- Datorn
- Dricka

Tre personlighetsdrag på mig:
- Glad
- Irriterad (kan vara ibland)
- Ledsen

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Bloggen!
- Shoppa
- Vara med kompisar, familj och släkt

Tre saker jag är rädd för:
- Spindlar
- Mördare
- Att få nån dödssjukdom

Något jag drömmer om:
- Att jag ska bli en stor bloggerska!
- Att Julia alltid kommer vara min bästa vän!
- Att få ett bra liv i framtiden!

Tre personer jag utmanar: ( Kan tyvärr inte utmana Jessica, för hon har redan gjort den )

Kristin
Sofie "1"
Sofie "2"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0