Jag har inte försvunnit



Hej bloggen!

Jag har inte försvunnit, om det är det ni tror. Haha! Men som jag har nämt så är det ju Östersjöfestivalen här i Karlshamn. Och igår hade jag inte en möjlighet att blogga.
Det var nämligen så att jag steg upp klockan sju. Åkte till Danmark med pappa och sedan körde vi till väla och åt på donken och shoppade lite sedan körde vi hem och då var klockan runt åtta när vi kom hem. Sedan fixade jag mej lite och åt och så åkte jag till Östersjöfestivalen med Kristin och Jessica. Sedan kom inte jag hem förräns vid halv ett på kvällen/natten eller vad man nu ska kalla det. Och då gjorde jag mej bara iordning och gick och la mej. Så som ni förstår så hade jag inte en enda möjlighet att blogga igår.

Idag så gick jag på Östersjöfestivalen med Jessica, Kristin och Julia. Kulkul. Och lite senare så ska jag in med pappa en runda.
Och imorgon kommer hela skåne-familjen hit. Dem skulle stanna till söndag, tror jag det var. Kommer bli jättekul tycker jag.

Men ni har verkligen vart duktiga på att kommentera fastän jag inte har bloggat. Jättekul, verkligen. Så det känns bra i alla fall. Men lite skuldkänslor har jag ju för att jag inte bloggade igår.

Här är inköpen från idag och igår..


Från igår:


  

Mönstrad väska: H&M - nu 79,50:- förut: 129:-
Långt linne: Gina Tricot - 99:-
Ansiktsmask: H&M - 19,50:-
Nagellack: H&M/Mavala - 29,50:-


Dagens inköp..


Sprayfoundation: Parelle/Isadora - nu 40:- förut: vet inte, stog inte  - Nån som har provat den?


Nå, vad tycker ni om mina inköp?

Nej, nu ska jag ta och byta om och lite så. Vi får se om jag hinner blogga mer idag. Men ni vet - jag älskar er alla!

Puss & kram på er! / Er Frida

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Vilken tur att du inte försvunnit!! =) Både du o din mamma var borta ju....Men ni kom fram till slut!!

Hoppas du hade kul igår kväll också!!



Kramis Susanne (från Beta!)

2008-07-18 @ 09:43:12
Postat av: Linda

Vilka fina grejjor du köpt :D

2008-07-18 @ 14:08:36
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
Postat av: jossan

Uppdatera gärna om hur sprayfoundationen fungerade :)

Puss!

2008-07-18 @ 21:56:31
URL: http://joseephinees.bogg.se
Postat av: ina

veskan är spännande. bra att du inte är försvunnen för ett tag kändes det såsom.



Ha en fin helg!

2008-07-19 @ 17:28:54
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: alec

har aldrig provat spray make upen.. Har du hunnit? bra`dålig?

2008-07-19 @ 17:39:58
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0