Lördag



Tjena bloggen!

Solit och fint väder ute idag också, kanon!
Nu har jag precis gjort mej i ordning och mitt hår blev helt konstigt. Jag tror jag tog förmycket hårspray. Oooops! Haha..
Ja, jag får väl ta och kamma ut det, så syns det inte. Det kommer att göra väldigt ont.

Ja - vad ska jag göra idag? Jo, jag ska plocka jordgubbar med pappa och lillebror. Sedan vet jag inte. Jag ska se om någon vill göra något sedan när vi kommit hem. Får se hur det blir med det. Men det hade ju varit roligt.
Julia ringde innan och frågade om jag ville sticka med och bada. Men nej, det gick ju inte. Jag ska ju plocka jordgubbar. Får hoppas på att det blir många idag, hihi...

Jag måster verkligen städa upp på mitt rum och bädda sängen nu. Det gör jag varje dag, i stort sätt. Det är nämligen så att jag slänger alla mina grejer precis där jag står, och då blir det så. Så då får jag skylla mej själv. Haha..

Puss & kram på er - och fortsätt gärna att kommentera! (:

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

hej hopp!! Hur e läget? fin blogg...kolla gärna in min om du vill..jag har en tävling på G oxå =) Ha en bra lördag!!

2008-07-05 @ 13:03:37
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: fanny

det skulle sitta fint med jordgubbar nu.. x)



ha en bra kväll

2008-07-06 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0