Svar på frågorna



Hej bloggen!

Nu tänkte jag att jag skulle svara på frågorna som jag har fått av er. Det blev rätt många denna gången.
Här kommer frågorna & svaren...

Fråga:
Längsta förhållandet?
Svar: Ja, mitt längsta förhållande har nog vart i 1½ år tror jag det var.. Visst vi bråkade någongång imellan där, men vi var ändå tillsammans.

Fråga: Vilken är din favoritmascara?
Svar: Oj, det var svårt. Jag har inte haft så många, men den jag har nu är nog den bästa jag har haft. Det är en från Apoteket med märket ACO. Det finns en med extra volym och en med mindre. Jag har den med mer volym och tycker att den är jättebra. Man får fina fransar och den kostar endast 109:- (med mindre volym kostar den 79:-). Det är väldigt lite nickel i den. I de andra mascarorna som man köper är det betydligt mer.

Fråga: Hur skulle du beskriva din stil?
Svar: Min stil i klädslen (tror jag att du menar!?), är väldigt olika. Ena dagen har jag en lite tuffare outfit och den andra dagen en väldigt söt outfit. Så jag beskriver min stil som växlande stil. Hihi.

Fråga: Hur gammal är du?
Svar: Jag är 12 nu, men fyller 13 den 14 september.

Fråga: Varför började du blogga?
Svar: Min kusin hade en blogg och jag började läsa hennes, sedan tyckte jag att det värkade roligt så hon hjälpte mej att göra en blogg och så började jag blogg. I början tyckte jag inte att det var roligt, man fick ju inga kommentarer och så. Men då tog jag en bloggpaus som vad väldigt lång. Och efter det så bet jag ihop och bloggade ändå, även om jag inte fick kommentarer. Men nu börjar det går bra med bloggen. Så jag är glad att jag fortsatte och inte la ner min blogg.

Fråga: Har du någon favoritblogg?
Svar: Jag har ingen direkt favoritblogg. Jag läser många som är bra. Jag läser nämligen 15 bloggar om dagen som jag följer. Och jag tycker att alla är bra, för annars hade jag ju inte läst dem. Men en favoritblogg har jag nog inte direkt tror jag inte.

Fråga: Vilken är din favoritaffär?
Svar: Jag har många. GinaTricot, H&M, BikBok, Cubus, KarlOskar & Kristina, Vero Moda, MQ mfl.. Men eftersom vi inte har Gina, H&M, BikBok och Cubus här i Karlshamn, så får jag passa på när jag är i dem städerna. Men det är ändå mina favoritaffärer.

Fråga: Vad gör en blogg intressant?
Svar: En blogg som jag tycker är intressant är om mode, kändisar, outfits och mycket skönhetssaker. En riktig tjejblogg, vill säga. Jag tycker inte om bloggar med bara långa texter utan bilder, det har jag lixom inte ro till att sitta och läsa. Det tycker jag bara är tråkigt. Men när det är bilder så tycker jag att det livar upp bloggen. Bildbloggar är också mycket intressant. Men många fina bloggar. Oh, I love it!

Fråga: Hur gör du för att locka besökare?
Svar: Jag kan inte påstå att jag "lockar" besökare väldigt ofta. Men ibland så skapar jag en frågestund eller någon liten tävling och då ökare antalet besökare. Men annars så brukar jag vara väldigt aktiv och vara runt och kommentera på en massa bloggar och då ökar också antalet besökare och jag får mer kommentarer. För när man kommenterar andras bloggar så blir det ju så att folk undrar vem det är som har skrivit den och den kommentaren och klickar på länken till bloggen och läser lite och kanske slänger in en kommentar. Så på så sätt så får man bloggen att märkas mera, tror jag.

Fråga: Hur lång är du?
Svar: Oj, det vet jag faktiskt inte. Men över 1,60m i alla fall!

Fråga: Favoritklädesplagg?
Svar: Oj, det vet jag inte. Jag har så många sköna kläder. Mjukisbyxorna är ju heltklart en favorit, så sköna att bara ta på sej.. Men jag har nog inget direkt favoritplagg faktiskt, lite konstigt kanske. Men så är det nog.

Fråga: Vad gör du helst en dag?
Svar: Jag shoppar loss riktigt med mina bästa tjejkompisar (i en annan stad) och sitter och äter lyxig mat på en fin rusaturang och sedan på kvällen när man kommer hem så blir det filmkväll med en massa godis. I love it!

Tack så jättemycket för alla frågor. Jag hoppas att ni har fått svar på det ni ville. Annars är det bara att säga till.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: felicia

Tack för svaren :)

Hoppas du får en trevlig söndag.

2008-07-06 @ 16:37:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: camilla

svar: okej :)

2008-07-06 @ 16:38:21
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: mims

cool header!:)

2008-07-06 @ 17:19:11
URL: http://mims08.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

thanks sweetie :)



hoppas du har en bra dag! kram!

2008-07-06 @ 17:47:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Diana

jag har inte provat det rosa loreal schampot än, så jag vet inte om det är bra. det ska ge håret mer glans.

2008-07-06 @ 17:52:51
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0