Tisdag



Hej bloggen!

Usch, jag vet att jag har börjat bli dålig på att uppdatera bloggen nu, men jag ska försöka att ändra på det. Både igår och idag har jag inte alls vart speciellt duktig.

Jag sitter ute på framsidan och bloggar i tältet som vi har. Det är lagom varmt nu. Man kan lixom sitta i bara kortbyxor och linne och klockan är ju cirka halv sex. Herregud, nu börjar det nog bli sommar!

Jag tänkte nu att jag skulle berätta vad jag har gjort idag..
Först så vaknade jag vid kvart över tio-tiden och gick upp och åt frukost och satte mej framför TV:n. Sedan var jag hemma själv en stund för att lillebror och mamma körde till leksaksaffären. Sedan när dem kom hem så åt vi middag och efter det så åt vi glass. Så åkte vi till mormor och morfar för mamma skulle till doktorn. Efter ett tag så kom mamma igen och hämtade oss och då körde vi till Asarum igen och handlade på ICA. Efter det åkte vi sedan hem och så åt vi mackor och pappa kom hem från jobbet. Och nu sitter jag här.

Det är roligt att det har vart så himla fint väder idag. Det skulle visst vara det hela veckan. Eller har ni hört något annat?

Nu tänkte jag att jag skulle ta och se om jag hittar någonting att blogga om. Det blir nog ingen dagens outfit idag. För jag har haft olika outfits idag, och jag orkar inte att lägga ner energi på att ta på och av alla outfits igen och ta foto på dem och efter det lägga in dem på datorn


Puss och kram och ha det så bra i solskenet! 

Kommentarer
Postat av: Polina

Vill du att såå många så möjligt ska få se din blogg? Klicka dåå här http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=pollelina och bli medlem! Är alltid gratis och funkar hur bra som helst! : D



Har haft samma problem men försööker ta tag i bloggen nu! (A)

2008-07-01 @ 18:17:12
URL: http://pollelina.blogg.se/
Postat av: Erika

Finfin bild ju :)



Ha en bra kväll :'D

2008-07-01 @ 21:32:29
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0