Shoppinghumör



Hej bloggen!

Just nu känner jag att jag bara inte orkar att skriva om vad jag har gjort hela dagen, och jag hoppas att det är okej!?

Imorgon ska jag ju då till Danmark med pappa. Ska bli kul tycker jag. När vi har vart i Danmark ska vi äta någonstans och sedan åka till Väla och shoppashoppashoppa. Jag är värkligen shoppingsugen! Jag har fortfarande pengar kvar från Växjö. Hälften, ungefär. Och så skulle jag ju få en peng av mamma och pappa med för att jag har hjälp till för det jag hjälpte till med hemma idag. Så jag har pengar att shoppa för. Brabra det!
Ska se om jag hittar dessa sakerna från H&M bland annat:





Bikini: 49,50:- delen
Halsband: 29,50:-

Sedan ska jag ju även kolla på lite annat också. Och om jag köper någonting (vilket jag brukar), så kommer jag ju att lägga in det på bloggen såklart.
Men på kvällen sedan så ska jag dra in till Östersjö med Jessica och Kristin som jag nämde härromdagen. Hoppas att det kommer och bli roligt. Men det tror jag, vi brukar ju ha roligt så.

Nej, nu ska jag hålla mamma och pappa sällskap framför TV:n. Vi ska kolla på Allsång på skansen. Mysigt! 

Puss & kram sålänge! 

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: jag hade redan dig :)

2008-07-15 @ 21:05:34
URL: http://gustafssonlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett såådant har jag! ;D

2008-07-15 @ 21:43:55
URL: http://polinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0