Växjö imorgon



Tjena bloggen!

Gud, vad jag är glad idag. Jag ska ju till Växjö med familjen och Kristin imorgon. Det ska bli superkul. Kristin och jag ska gå på stan själva och shoppa. Gah, vad jag längtar! Jag ska shoppa så mycket jag kan i de affärerna som vi inte har här i Karlshamn. Det är ju väldigt ont om affärer här lixom. Vi har ju bara de affärerna som finns i varenda stad, typ. Ni vet, såna "huvudaffärer" såsom Lindex, Kappahl, JC, Glitter och VeroModa. Men i Växjö så har dem ju massor. Dem har ju GinaTricot, H&M, Cubus (tror jag?!), BikBok, Kompaniet och massa sånt. Åh, detta har jag längtat efter sedan i höstas. Och om inte tidigare. Nu är det ju rätt mycket rea också. Hihi, kanon!

För övrigt idag så är det en slappedag för mej. Otroligt trött. Jag gick och la mej vid halv ett igår och så kom mamma in och väckte mej vid halv tio för jag skulle till tandläkaren och fixa min tandställning. Giss om jag var trött?! - Ohyes, det var jag!

Nej, nu ska jag ta på mej myskläder och bänka mej framför TV:n. Vad ska ni göra/gör idag? - Det är ju så tråkigt väder, i alla fall här!?


 
Jag slänger in en bild på en utav mina favoritbilder just nu med! -
Visst är den snygg?

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: emelie

Skulle du inte träffa julia?

2008-07-09 @ 14:31:48
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/
Postat av: Kristin

naej dom har inte cubus, det närmaste cubus vi har är nog k-krona. fast dom har bikbok och det finns ju inte överallt (Y)

2008-07-09 @ 15:39:29
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha! Kolla hennes ögonbryn, det ser helt sjukt ut.

2008-07-10 @ 19:45:14
URL: http://lkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0