Dagens outfit



Jag tänkte lägga ut dagens outfit. Idag blev det väldigt dåliga bilder. Jag ska be pappa att han ska putsa min spegel, för som ni ser så är den väldigt smutsig. Haha...
Här kommer bilderna:




  

Långarmad svart tröja med vitt på: Lindex
Jeans: KarlOskar & Kristina
Randiga strumpor: Lindex
Orange hårsnodd: Lindex
Grön hårsnodd: Okänt ursprung (fick den av pappa idag när mamma och jag hälsade på, tyckte den var söt)
Flätade armband: Gjort själv
Armband med hängade saker på: Nån tidning
Pärlarmband: Fick jag när jag prenumererade på FRIDA-tidningen

Vad tycker ni? :)
Ni håller väl med om att jag behöver putsa min spegel?


Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha måste putsa speglarna hemma också kom jag på nu..hihi



kram!

2008-06-24 @ 15:17:55
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sofia

enkelt och snyggt :)

2008-06-24 @ 17:14:34
URL: http://ffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0